بازتاب ذهن من

قانون زندگی

شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۴۰ ق.ظ

این روزها غلیظ ترین احساسات عمرم رو دارم تجربه میکنم. درواقع وقتی پسر مورد علاقه مو از دست دادم, این وسواس اومد سراغم که اگه من یه روز بچه مو از دست بدم, یا مامانم من رو از دست بده, چه فاجعه ای رخ میده! 

من هنوز هم خواب اون نامبرده رو میبینم, در حالی که چند ماه بیشتر باهاش درارتباط نبودم. حالا کسی که بچه ش, یا حتی یکی از اعضای خانواده شو از دست بده چطور میخواد با مساله کنار بیاد؟ 

بعد به خودم میگم که این قانون زندگیه؛ یه چیزی میده و یکی میگیره. من باید اینو بپذیرم...من چطور اینو بپذیرم؟..


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۱۱/۲۳
  • ۱۴۹ نمایش
  • فاطمه ام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی