بازتاب ذهن من

با مخاطبهای احتمالی

سه شنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۶، ۰۳:۴۴ ق.ظ

 

خاله مرجانم آلمان زندگی میکنه و امشب که داشتم باهاش صحبت می کردم, وسط حرف گفت: دلم برات تنگ شده. اینجا یه خیابون هست هر وقت توو ش قدم میزنم یاد تو میوفتم.

اسمشو گذاشتم خ فاطمه.

کلی این حرفش به دلم نشست. انگار که واقعا یه خیابون رو به اسمم زده باشن.

(داشتم اطلاعات بازدید وبلاگمو چک میکردم و بعضی از آدمها بصورت مکرر ثبت شده بودن. انگار که وبلاگ رو دنبال میکنن. بعد فکر کردم چقدر خوب میشد که یه اثری از خودشون به جا میذاشتن که منم وبلاگاشونو بخونم, یا لااقل بدونم مخاطب های احتمالیم چطوری فکر میکنن و اینا.)

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۱/۰۸
  • ۱۳۰ نمایش
  • فاطمه ام

نظرات (۳)

والا بنده که همین الآن خوندم پستتون رو
اتفاقی

پاسخ:
پس شما مشمول این پست نمیشید :)
  • زین العابدین
  • من نیستم منظورتون احتمالا، ولی به هر حال تو لیست بوک مارکام هستید 
    پاسخ:
    مرسی نابغه ؛)
    سلام
    خب فالو باکستون فعال نیست اگر نیاز به راهنمایی دارید بگید خوشحال میشم کمکتون کنم اینطوری بهتر میتونید با مخاطباتون آشنا شین یا مثلأ کسی که برای بار اول مثل من وبتون میاد اگر از وبتون خوشش بیاد بیاد  دنبالتون می کنه چون سپردن اسم و آدرس وبلاگ های خوب کار سختیه :-((( میدونید بلاگ چندتا عضو داره ؟ منم نمیدونم خخخخخخخ ولی میدونم زیاد داره
    پاسخ:
    سلام, راستش در حد فالو کردن و اینا نمیخوام رابطه دو طرفه بشه. چون باعث میشه احساس کنم زیر ذره بین هستم.
    فقط دوست دارم گاهی نظر مخاطب ها رو بدونم. مرسی از نظرت.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی