بازتاب ذهن من

فکر

شنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۶، ۰۳:۱۷ ق.ظ

امروز بعد از ظهر بارون میومد و تصمیم گرفتم یکم قدم بزنم.

هوا داشت تاریک می شد و یکم ترسیدم. از نزدیک شدن قدمهای یه مرد توی پیاده رو, از یه گروه پسر که از کنارم رد میشدن, از نگاه های سنگین مرد های سن دار...بعد فکر کردم چرا من باید فیزیک ضعیفتری داشته باشم که نتونم از خودم دفاع کنم؟ 

وقتی رسیدم خونه کتاب "جنس ضعیف" رو دانلود کردم و شروع کردم به خوندن. گزارش جالبیه که یه خانوم غربی, از وضعیت زنان و دخترهای آسیایی تهیه کرده. که البته خیلی هم دردناکه. چون بعضی از چرندیاتی که به اسم "عرف و سنت" به خوردمون دادن رو میشه اونجا دید. و البته میشه با یه دید بی طرفانه تر بهش نگاه کرد.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۱/۱۹
  • ۱۱۵ نمایش
  • فاطمه ام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی