بازتاب ذهن من

خودساخته باش

جمعه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۰۹ ب.ظ


اسکار بهترین جمعه ی خود ساخته هم میرسه به امروز: امروز حس کردم خب, حتی تو بدترین شرایط هم میشه طوری برنامه ریخت که هم خوش بگذره, هم کارهات پیش بره.

علاوه بر شروع کردن کوانتم که مدتها بود بیخ گلوم مونده بود و داشت خفه م میکرد, تصمیم گرفتم بعد از ظهر برم پارک لاله و بدو ام. و خیلی خوش گذشت. مخصوصا وقتایی که قشنگ نبض مویرگ های سرم رو حس میکردم... . 

بعدش هم که داشتم از ١۶آذر میرفتم سمت انقلاب, آب شفاف جوب کنار خیابون توجه ام رو جلب کرد که داشت تند می گذشت؛ که خیلی زیبا بود... و من حس کردم: نگاه کنا! حالا که من نتونستم امروز با بچه های فنی برم کوه, انگار طبیعت داره خودشو بهم نشون میده...تو همین تهران کثیف!

بعدش هم رفتم نیکو صفت و آش خوردم با دوغ. و همه ی کالری احتمالی ای که با دویدن سوزونده بودم رو برگردوندم سر جاش. چند برابر!

تصمیم دارم این دویدن رو ادامه بدم؛ هم فانه, هم لازم نیست تو عصر جمعه ی افسرده کننده خونه باشی.

اینم بگم که روز خوبی که امروز ساختم, اثر حسی بود که دیشب از صفحه ی اینستای ح ش گرفتم: خودساخته باش.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۲/۰۸
  • ۱۸۷ نمایش
  • فاطمه ام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی